Vitalpajzs Nometa tabletta 60x

Klinikai vizsgálatok alapján összeállított fitotápanyag rendszer daganatosok és daganatból felépültek részére. Adagolás: Naponta 1x főétkezés után, ajánlott legalább 6 havi fogyasztása.

5 997 Ft
Kedvencekhez
Ajánlom
Nyomtat
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Részletek

-speciálisan válogatott
-100%-ban természetes
-optimális és biztonságos mennyiségeket tartalmazó
-teljes növény eredetű fitotápanyag rendszer, tehát a fő hatóanyagok biohasznosulása ezáltal jelentősen megnő

Összetevői:
Szulforafánra dúsított brokkoli csíra kivonat
Likopinra dúsított paradicsom kivonat
Rezveratrolra dúsított szőlőhéj kivonat
Magas EGCG és polifenol tartalmú zöld tea kivonat (csökkentett koffein tartalommal)
Magas kurkumin koncentrációjú kurkuma kivonat
22 zöldség és gyümölcs polifenol kivonata (fekete áfonya, grapefruit, papaya, narancs, ananász, eper, szőlő, alma, sárgabarack, cseresznye, fekete ribizli, sárgarépa, uborka, zöld tea, paradicsom, káposzta, brokkoli, hagyma, fokhagyma, oliva, spárga, búzacsíra)

A daganatos betegek és a daganatból gyógyultak aktívan tesznek azért, hogy étrendjükön keresztül szervezetük, a legkiválóbb és leghasznosabb tápanyagokhoz jusson a hagyományos és kiegészítő onko-terápiák során, valamint az azt követő időszakokban.
Ideális esetben ez megvalósítható a napi étkezésekkel, de nehéz minden nap a kellően változatos és optimális mennyiségű fitotápanyagok bevitele. Ebben segít, a speciálisan a daganatos és daganatból gyógyultak számára kifejlesztett Vitalpajzs Nometa fitotápanyag rendszer. Ez nem gyógyszer, nem rendelkezik hivatalosan betegséget gyógyító vagy megelőző hatással. A Vitalpajzs Nometa olyan teljes értékű zöldségek és gyümölcsök megadott fitotápanyagaira dúsított rendszere, amelyet a nemzetközi szakirodalmak, nemzetközi daganatos betegeket segítő szervezetek javasolnak rákbetegeknek és rákból gyógyultak számára rendszeres fogyasztásra.

Szedhető: daganatos kezelés előtt, alatt vagy azután, tünetmentes vagy felépült állapotban. Vérnyomáscsökkentő gyógyszert szedők is rendszeresen használhatják, mert a benne levő zöld tea kivonat koffein tartalma csak századrésze egy csésze kávéénak.

Összetevők

22 zöldség-gyümölcs kivonata

melyből polifenolok

37,5mg

OETI által jóváhagyott (zöld pipás) étrend-kiegészítő. Notifikációs szám: 16096/2015
Fontos figyelmeztetés: a Vitaminklinika webáruház által forgalmazott termékek nem gyógyszerek, azaz ezek a termékek a hazai jogszabályok értelmében nem rendelkeznek hivatalosan betegséget gyógyító vagy megelőző hatással. Az élelmiszerek és étrend-kiegészítők fogyasztása nem helyettesíthetik, hanem kiegészíthetik a hagyományos orvosi (például: onkológiai) kezeléseket.

Webáruház készítés